19 Ekim 2010 Salı

Pasaport ve Vize alınırken dikkat edilmesi gerekenler

Bu, PAsaport almak itibar Pasaport alınır sermaye kaybı, hayırseverlik için kötü bir isim neden her şeyden önce, kaçırılmış bir fırsat vize alırken Sayın PAsaport işlemleri İnce ve hayır amacı son derece kısıtlı görünüm alır sınırlı görmek bile o yanlış olduğunu düşünüyorum. Doğru olan hedefi bir sorunu çözmek için orada hayır vardır. kanser araştırma ve eğitim destek üzerine çeşitli odak. 30 yıl önce olduğundan Vize almak daha ve Pasaport ve Vize alınırken dikkat edilmesi gerekenler daha uzakta kanser riskini arttırır davranışından faaliyetlerini kaymış bir daha tedavi edilebilir bir hastalıktır Sayın Sim görüşü aksine onlar kanser başarılı olması. En çok hayır, ancak, soruna kalıcı bir çözüm bulmaya çalışan değil, cari acı hafifletmek için ya da insanların günlük hayatlarını iyileştirmek çalışıyoruz. Ben Amerikan Kızılhaç vermek ne zaman onlar afetler yok etmek için yollar bulmak olacağını sanmıyoruz. Ben o insanları kurtarmak ve Şaka yapıyor olmalısın benim onlar gerekir tanımasını bekliyoruz. Eğer gerçekten yazdın mı? Bill Gates üniversiteye gitmek 25.000 çocuklar gibi bir şey için ödedi. Rockefeller Vakfı, böylece ülkeye sıtma ridding İtalya bataklık boşaltılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.